De bergen in

21 september 2019 - Hemsedal, Noorwegen

Vanmorgen net op tijd wakker om de prachtige kleuren van de zonsopgang te zien. Nog even een ontbijtje en dan inpakken en wegwezen. We hebben nog een reis van een aantal uurtjes voor de boeg. De kilometers zijn het niet maar de snelheid ligt tussen 40 en 90 km per uur. De reis is zeker niet vervelend. Prachtige uitzichten, meren als spiegelsen volop zon om alles nog even mooiere kleuren te geven. Een paar keer gestopt voor eten drinken en genieten. Ook nog een mini rommelmarkt en een dame die ons van alles wilde verkopen. Uiteindelijk hebben we voor één euro 2 cd’s gekocht met echt Noorse muziek. We hebben nog niet geluisterd, ik hoop dat het te verteren is. Vlak bij ons einddoel was het wel even zoeken, maar uiteindelijk toch onze hut gevonden. De sleutel zat in de deur, we konden zo naar binnen. Het huis is mooi en erg groot. We hebben bij elkaar 15 bedden geteld. Spullen uit de auto naar binnen gebracht en op het terras en in het zonnetje wat gegeten en gedronken en van het uitzicht genoten. Nu nog even van onze privé sauna gebruik gemaakt en klaar om naar bed te gaan. Morgen de omgeving verkennen.