Op weg naar het hoge Noorden

31 maart 2022 - Hinnerup, Denemarken

Onze 2e stop richting het hoge Noorden. Vanmorgen redelijk optijd vertrokken uit Laar, Duitsland. We mogen niet mopperen over de drukte op de weg, die valt erg mee. Alleen bij Hamburg was het even een gekkenhuis, veel werk aan de weg, een afsluiting waardoor we de juiste afslag niet konden nemen en druk. Heel druk. We zijn vandaag gestart met een beetje miezerig weer, maar op een zeker moment ging het over in natte sneeuw en het bleef zelfs liggen. Spierwitte weilanden tot gevolg. Gelukkig was er blijkbaar goed gestrooid, de weg zelf was niet glad. Eenmaal voorbij Hamburg stopte het sneeuwen. Nog wel witte velden. Maar hoe hoger we kwamen hoe minder sneeuw. Vlak voor Aarhus brak de zon door en daarna werd het alleen maar beter. Onze B&B gevonden. Lekker even een hapje eten, terug naar ons slaapadres, nig even genoten van de zonsondergang en nu lekker met een wijntje uitrusten op onze kamer.

1. Henk en Helma van de Leur:
    31 maart 2022
    Fijne vakantie!
  2. Guus van den Bosch:
    31 maart 2022
    Hamburg is 365 dagen per jaar een puinhoop. Hier nu regen en natte sneeuw, dus de houtkachel maar weer aan. Jullie schip voor de terugreis maakt 7 april haar eerste afvaart. Veel plezier en mooi weer.