Weer thuis

27 juni 2019 - Schiedam, Nederland

Na een lange nacht in een vol vliegtuig weer veilig op Schiphol geland. Daar konden we al snel door de paspoortcontrole heen en de koffers kwamen ook rap. Naar buiten voor de shuttlebus naar vd Valk schiphol. Onze kleine Micra stond nog netjes op zijn plek, wel een beetje stoffig geworden. Het laatste stukje van de reis kon beginnen. Even wennen aan het Nederlandse verkeer. Thuis alle bagage er uit en nu staat er nog wat waswerk te wachten. We kunnen terugkijken op een geweldige vakantie met mooie ervaringen. Met dank aan chauffeur Theo. Het was niet altijd even makkelijk. Twee keer wennen aan een andere auto, links rijden, soms enkele wegen vol met potholes. En dan het gekke gedrag van de Afrikanen, fietsen , handelen, lopen op de weg. Het maakt het er allemaal niet veiliger op. Maar het is allemaal prima gegaan. Verder hebben wij Afrika als zeer gastvrij en vriendelijk ervaren. We hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Ook heel veel dank aan jullie, onze medereizigers. Het was gezellig om jullie erbij te hebben. Dit is nu echt het laatste verhaaltje, voorlopig zullen jullie het zonder moeten doen. Ook foto’s heb ik niet meer.

het laatste woord van de cursus:

BAIE DANKIE - jullie hebben dat al voorbij zien komen, heel veel dank

1. Wim van Leeuwen:
    27 juni 2019
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn na zo"n mooie reis. Geweldig dat wij er op deze manier deelgenoot van mochten zijn. Wij zijn benieuwd naar het fotoboek dat er ongetwijfeld zal gaan komen. Geniet nog lekker na en dan gaan wij vannacht richting schiphol voor een weekje wandelen in de bergen van Oostenrijk. groetjes Wim en ria
  2. Jan en bertha:
    27 juni 2019
    Jammer ik keek er elke dag naar uit maar fijn dat jullie weer thuis en dat alles goed gegaan is
  3. Petra:
    28 juni 2019
    Genoten van al jullie verhalen! Helaas voor de laatste paar geen tijd gehad vanwege onze eigen vakantie. Nu druk bezig met mijn reisverslag. Maar ik lees ze nog wel al we weer thuis zijn.
    Tot snel!
  4. AMM Heijboer-Boll:
    28 juni 2019
    we hebben jullie met plezier gevolgd en willen nog wel eens napraten ,nu weer veilig thuis ook weer fijn de kinderen en kleinkinderen weer te zien . succes met de was droogt snel deze dagen groeten en hopelijk tot gauw