Dwars door Afrika

4 juni 2019 - Witrivier, Zuid-Afrika

Wakker geworden in het airporthotel. Ontbijtje gegeten, vervolgens huurauto opgehaald. Deze bleek een dak vol deuken te hebben, waarschijnlijk een groep apen overheen gewalst. Dat werd hem dus niet. Andere auto gekregen, die zag er gelukkig wat beter uit. Met Nissan en navigatie op pad gegaan. Wel even wennen, links rijden en dan ook nog een automaat. Maar uiteindelijk toch op de goede weg richting Seringa Lodge. Onderweg ons vaak verwonderd over het weggebruik van de mensen hier. Er wordt gewoon langs de snelweg gelopen, gefietst, met de auto omgedraaid en via de middenberm de andere kant uitgereden. Ook de snelweg lopend over gestoken, het kan blijkbaar allemaal terwijl de auto’s met een gangetje van 120 km per uur aan komen scheuren. Het landschap is wel bijzonder mooi. Eerst vrij vlak, later toch heuvel/bergachtiger. In de middag op onze bestemming aangekomen. Mooie kamer met romantisch bed. Een poosje relaxed op het terras, daarna een lekkere maaltijd genuttigd.zometeen lekker slapen, energie op doen voor de avonturen van morgen.

De les van vandaag:

KARBUFFER - autobumper

SPOEDVARK - wegpiraat

1. Jan en bertha:
    Leuk hele ervaringen
    Het is hier nu op h et moment nood weer
    Code oranje
  2. Jennifer:
    4 juni 2019
    Ziet er mooi uit dat bed, veel plezier.
  3. Dochterlief 😂:
    😘😘
  4. Wim van Leeuwen:
    4 juni 2019
    wordt lekker weer bij jullie morgen. goed smeren, vooral de kelen. groetjes van ons
  5. Rudi und Ina:
    5 juni 2019